onsdag 16. mai 2012

MILL STREAM PORSELEN, GOEBEL KATT++

Riktig god vår dag, kjære leser:-)

La oss håpe at morgen dagen blir like flott som dagen i dag, det fortjener vi vel?

Her hos oss går dagene sin vante gang, varer inn, og varer ut, trivelige kunder, og snille givere.

Så til alle dere som rydder opp hjemme,  i dødsbo, og lignende, tusen tusen takk for at dere kommer innom oss, før dere kaster.
Det er vi,og miljøet, veldig glade for.

Her er dagens bilder:


Ja, her er de igjen:-)


Mill Stream,Made in England by Johnson Bros.


Det er mange samlere av dette nydelige serviset.


Og som dere ser har vi fått inn ganske så mye av det.
Førstemann til mølla:-)


Nydelige kattepuser fra Goebel.


Glass til 17 mai festen?


Kaffeservise til 11 pers.


Middagstalerkner, suppe skåler og serverings skåler.


Fat med sølvkant.


En ny variant av glass.


Søte små glassfat.


Kakeboks i glass.

17 mai skal også vi feire, men fredag 18 mai, er vi på plass igjen.
Ønsker dere alle ei fin feiring i morgen,


"Å," sa Brumm og reiste seg opp så fort han kunne. "Falt jeg oppå deg Nøff?"
"Du falt oppå meg," sa Nøff og undersøkte om han var like hel.
"Det var ikke med vilje," sa Brumm bedrøvet.
"Det var ikke med vilje jeg var under heller," sa Nøff trist, "men jeg har det bra nå Brumm, og jeg er veldig glad for at det var du som falt oppå meg og ingen andre!"


Velkommen hit til oss på havna:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar