onsdag 23. mai 2012

GLASS, SØLVPLETT OG DAMPMASKIN +++

Å for en strålende morgen, vi blir så glad når solen skinner:-)

Og vi vasker og pusser nye ting som kommer til oss, her er dagens bildekavalkade:


Mange av samme sort.


Høganes telyseholdere.


Nydelige glass.


Blått er alltid hott:-)


Blomstervase.


Etasjefat i sølvplett..


og etasjefat i glass, fra Magnor,"Furu."


Hærlig farge på dette glassfatet..


og for ikke å snakke om denne svakt rosa fargen på denne glass skålen.
Nydelig:-)


Dette er det vel flere som husker?


En god gammel damp maskin.
Husker at det var flere som hadde en slik, i min barndom.
Og jeg husker også at ingen fikk bruke den, uten voksne tilstede:-)

Sikkert smart!


Mye nytt i tinn, og sølvplett.


Dårlig bilde, men flotte serviett ringer.


Glass brikker i sølvplett.


Stor glass skål.


Og et stort kakefat.


Får aldri nok av denne flotte fargen, denne gang i form av et flott fat.


Keramikk skål.


Skål i porselen.


Flott sett med kake spade, og kake gafler.


Fikk du aldri noen nål/pins for dine idrettsprestasjoner i ung alder?

Vel, det spiller jo ingen rolle, for nå kan du kjøpe dem hos oss:-)


Og sist, men ikke minst, nypusset lysestaker.

Ønsker dere alle en flott dag i sola, og velkommen innom til oss her på havna:-)

Her kommer Ole Brummm,
en liten bjørn i Skogen
tra-la-la-la-la bom!
jeg heter Ole Brumm.
Dette er en liten bjørnevise,
og mon tro jeg snart får litt å spise?
Her kommer Ole Brumm,
En liten bjørn i Skogen
tra-la-la-la-la bom!
jeg heter Ole Brumm.

-"Ole Brumm"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar