mandag 24. februar 2014

BRØD, BESTIKK OG KINASJAKK.

God mandags morgen til dere alle, og spesielt til Mattias, Mattis, og mats, for de har navnedag i dag:-)

Forøvrig så står det som følgende i kalenderen i dag:
Mattismesse: Dette er den eneste dagen i året da kvinner kan fri.

Da vet dere det alle damer der ute, dette er dagen, tenk dere godt om, og sett i gang:-)

Her kommer dagens bilder:


Til å ha brød i, mangler dessverre lokket.


Og denne er til bestikket!


Messing er på tur tilbake i bildet.


Flott glass mugge.


Lite, eldre fat fra Egersund.


Mugge.


Blomstervase.


Sukker skål.


Te/Kaffeservise.


En liten og en stor.


Glass servise.


Flott sekk, kanskje noe til VU?


Mer messing.


Og tilslutt i dag, kinasjakk.

Ønsker dere alle en god mandag, og velkommen innom til oss, vi holder åpent til kl 17:00!

1 kommentar:

  1. Eit slikt kinasjakkspel fann eg på eit støvfylt kott heime hos meg forrige dagen. Diverre måtte eg berre kaste det, det hadde blitt heilt øydelagt av slik dårleg behandling. (Det var ikkje eg som hadde lagt det der.) Elles: Så herleg å sjå serviset - og asjetten frå innlegget 21.02. Eg har eit fat av same type, men grønt, sjå her: http://tinasineting.blogspot.no/2013/08/grnt-fat-til-meg-sjlv.html. (Ver velkomen til å studere bloggen min!)

    SvarSlett