fredag 18. januar 2013

GLASS OG LAMPER!

Riktig god fredags morgen:-)

Ja da var denne arbeids uka straks over, kun timer til helg.
Dagene flyr avgårde, så da er det best å nyte hver en dag!

Men her er iallefall ukas siste bilder:


Flotte glass...


i flotte farver...


grønne på stett...


og lilla uten:-)


Mugge og glass i glade farver.


Lave glass....


og høye glass....


en enslig liten skål...


og et par!


Diverse glass artikler.


Blomster vase.


Dessert skåler.


Nydelig krystall skål.


Liten vindus lampe.


Flotte lampeskjermer.


Denne lampeskjermen er i glass.


Det er også disse, flotte skjermer:-)


Og sist, men ikke minst, disse kupplene er alltid populære.

Har du tenkt deg ut i dag?
Da må du ta turen innom til oss, vi har mye fint å by på:-)

Ønsker dere en god fredag, og ei riktig så god helg:-)

1 kommentar:

  1. Herrelighet! Jeg har lett og lett og lett etter desertskåler, og nå ser jeg at dere i 2013 hadde de jeg er på jakt etter. Også i Narvik da. Nå håper jeg at jeg har skikkelig flaks og at dere kanskje har slike skåler inne fortsatt :D Bilde nr 12 fra toppen "Dessert skåler"

    SvarSlett