fredag 16. november 2012

KAKEBOKS, JULEKULER, FAR OG MORMOR:-)

God fredags morgen, 16 november, trallla la la, vi er i julestemning:-)
Selv om ikke været tilsier at man kommer i julestemning, så er det ikke til å unngå når man tilbringer dagene i en julebutikk!

Men vi har selvsagt ikke bare julevarer, vi har butikken full av alt mulig som du kan tenke deg.

Her er et lite utvalg:


Flott kakeboks med Disney motiv.


Sååå glad og fornøyd.


Gamle julekuler...


for egen del så må jeg si at den gamle julepynten er nu flottest:-)


Lite bilde.


Og ei lita glass klokke fra Hadeland.


Blått er flott!


Far, og mormor, fra Stavanger flint.
Flotte kopper!


Ildfaste former, med lokk.

Ønsker deg velkommen innom til oss her på havna.
Kanskje du bare vil kikke på hva vi har, eller du leter etter en julegave, eller rett og slett ønsker å kjøpe noe til deg selv, uansett, du er velkommen:-)

Ønsker dere alle en god helg!

4 kommentarer:

  1. Hei er din Disney kakeboks fortsatt tilgjengelig å kjøpe?
    Jeg har vært søker etter en for en lang tid. Jeg ønsker å kjøpe for min venn for en julegave. Vennligst la meg vite hvis jeg kan kjøpe det? JEG kan betale med Paypal. Jeg er i USA. Beklager JEG ikke snakke norsk, jeg bruker en online translator. :)

    Du kan skrive til mig på min e-post thekase@yahoo.com takk så mye!
    Kasey

    SvarSlett
  2. Heisann! Så hyggelig me en amerikansk leser:-) Beklager så mye, men kakeboksen er solgt.
    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  3. Hei! Jeg lurer på om det er mulig å kjøpe noen av de gamle julekulene hos dere? Sender dere varer, eller selger dere kun fra butikk (jeg er bergenser)? De var så skjønne, så hvis det er mulig, vil jeg gjerne kjøpe noen (pris er også kjekt å vite). Jeg skal se etter svar her - ellers kan dere gjerne kontakte meg på bodil.yddal.bjaanes@gmail.com

    På forhånd - takk! Mvh Bodil

    SvarSlett
  4. Heisann du:-) Vi sender dessverre ikke varer, men i dette tilfelle ville det uansett ikke ha vært mye til hjelp,de ble fort utsolgt. Prisen lå mellom kr 30, og kr 40,-.
    Ha en fin dag i Bergen.

    SvarSlett