torsdag 6. september 2012

ÅPENT TIL KL 5 I DAG! BREVVEKT, SMØRKINNE OG DE KONGELIGE!

Riktig god torsdags morgen, 6 september, i dag kjentes det ut som høst ute:-)
Og det er vel rett, i følge kalenderen!

Vi fikk tid til både det ene og det andre i går, men ferdig blir man jo aldri.

Og hødepunktene våre er alltid når vi får leveringer, og i går var intet unntak, vi er fortsatt så heldig at vi har leveringer daglig:-)
Heldige oss, og heldige nye eiere!

Her er dagens gobiter:


Flott brev vekt.


Damer kommer i mange utgaver, og fasonger:-)
Denne er en lighter.


Kjøkken vekt fra EKS, Sverige.


Nydelig sausenebb.


Porselens skål med lokk.


Stor smør kinne.


Krus fra Porsgrunn Porselen.


Fin skål.


Syns denne var så søt.


Te sil i porselen.


Flott fasong på denne glass skålen, fløtemugge i samme farge.


Endelig!
Kronprinsessen Martha har vi hatt her en stund, og endelig er Kong Haakon på plass!
De er jo så fin!


Gammel og søt porselens figur.
Pitte liten kanin:-)


Også en gammel figur.
Denne er det skår i.


Sjenketuter.


Navnet er Skjell, norsk produsert sølvplett.


Brevåpner.


Denne var ny for oss, utrolig flott.


Håndtaket er en fisk, så denne er nok ment til å oppbevare ansjos boksen i!
Flott er den iallefall.

Vi ønsker en fin torsdag til deg, og velkommen hit til oss på havna.

I dag avslutter vi med disse kloke ordene:

Jeg har for lengst bestemt meg for ikke å forstå. Hvis jeg ønsker å forstå noe, begynner jeg straks å fordreie fakta, og jeg har bestemt meg for å bli stående ved fakta...






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar