mandag 11. april 2011

GIVE AWAY!

Vi synes det er veldig hyggelig at så mange titter innom vår blogg. Vi lurer på hvem dere er alle sammen.......Derfor har vi nå vår første GIVE AWAY.

For å delta gjør du følgende: 
Skriv en hilsen til oss i kommentarfeltet, i dette innlegget  = 1 lodd 
Legg deg til som følger av bloggen vår  = 1 lodd 
Legg en link i din egen blogg til vår give away = 1 lodd  (Bruk gjerne bildet nederst på siden)

Vi trekker tirsdag 26. april.......

LYKKE TIL ALLE SAMMEN!

Ha en fin dag :o)


PREMIE NO. 1
Sukkerbøsse fra Figgjo. Serien heter "Folklore" og er fra Turi-design.


PREMIE NO. 2
Stettfat.
 Ca 21 cm i diam. på fatet og 18 cm. høy.





5 kommentarer:

  1. 1 lodd,da jeg allerede er følger :)
    Ha en fantastisk dag til dere alle :D

    SvarSlett
  2. Heia:)
    Jeg er følger, har linket på bloggen min og komenterer:)

    SvarSlett
  3. Hei! :)
    Jeg bor i Trondheim og følger bloggen din! Har familie i Narvik som kan kjøpe ting for meg, så synes det er helt fantastisk at du legger ut bilder av varene dine!!!

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. Og forresten så samler jeg på Figjo, folklore disignet!! Jeg hadde blitt superglad om denne skatten hadde havnet på kjøkkenhyllen min sammen med resten av Figjo familien:)

    SvarSlett