mandag 9. november 2015

EN KOMMODE OG EN SALONG.

God mandags morgen der ute i verden!

Uke 46 er vi kommet til, og i dag gratulerer vi Tordis, Teodor og Teo med navnedagen!

Skal si dagene og ukene raser avgårde,
I juli da undertegnede kjøpte de første julegavene, så tenkte jeg at i år, ja da skal jeg bli tidlig ferdig med det!

Men det ble vist med det, for etter det har det ikke blitt noen flere gaveinnkjøp:-)

Så har du det som jeg, og de fleste andre, vil jeg tro, så har jeg iallefall et lite tips:

Her i butikken har vi så mye fint, og titt og ofte får vi høre at vi har varer som kunder ønsker seg.

Det er gjenbruk, altså miljøvennlig, du finner noe som ikke alle andre har, og du kommer mest sannsynlig billigere unna!

Perfekt!

Kun 3 bilder i dag, men her er de:




Denne salongen må sees, den er super kul!

Ønsker alle en god start på uka, med følgende ord:

Tro ingen som sier at det gode
livet kommer senere...Livet
kommer ikke...Livet ER...
Hold om og hold av, og ha
det litt bra hver eneste dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar