tirsdag 22. mai 2012

SØLV PLETT, GUL SISSEL ++

Riktig god tirsdag, 22 mai, det er vår folkens, det blir stadig grønnere ute, og temperaturen VIL krype oppover, vi har trua på en aldeles flott sommer:-)

Uansett vær og temperaturer, folk rydder stadig vekk, og kommer til oss med det de ikke har behov for.
Så derfor er vi så heldig at vi hver en eneste dag, kan vise dere nye bilder.

Her er dagens gobiter:


Mange nye lysestaker.


I tre og metall.


Et nydelig serveringsfat i sølvplett.


Også i sølvplett.


Retro lysestake.


Nypusset sølvplett er flott!


Pokaler og blomstervase.


Pynt fra Hadeland.


Gul Sissel fra Figgjo.
Et flott servise som finnes i fem farger: Mintgrønn, lyseblå, gul, olivengrønt og i rosa.
Ragnar Grimsrud fra Drammen, er designeren bak dette servise, som ble lansert i 1954.


Brikker til glasset.


Lite sigarett etui.


Små lysestaker.


Og til slutt i dag, et horn i kobber og messing.

Ønsker deg velkommen innom oss, enten du vil levere, handle, eller bare ta en titt på alt det fine som vi har!


"Når du våkner om morgenen, Brumm," sa Nøff etter en lang stund, "hva er det første du da sier til deg selv?" "Jo," sa Brumm, "jeg sier: Mon tro hva jeg får å spise til frokost? - Hva er det første du sier, Nøff?" "Jeg sier: Jeg lurer på hvilke spennende ting som kommer til å hende i dag," svarte Nøff. Brumm nikket tankefullt. "Det er omtrent det samme," sa han.

-"Ole Brumm" 

Ha en fin tirsdag:-)

1 kommentar:

  1. Så søte Sissel-kopper. Hvis de ikke er solgt så kommer jeg innom og kjøper dem i morgen :-) Har eksamen fra 09-13 så det blir etter det. :-)

    SvarSlett