fredag 2. desember 2011

HEI HER ER VI IGJEN!

Her kommer de siste bildene for denne uka, det har heldigvis, atter en gang vært en flott uke, med like mye varer inn, som ut!


Så 1000 takk til dere alle!



Sjekk så kul!
I keramikk, for kubbelys.



Mugge fra Høganes.



Kanskje et godt råd, nu når vi snart tar helg:-)



Disse kom i går.



Tekstene taler vel for seg selv.



De er ulike i størrelse.



Og de befinner seg i butikken, akkurat nu!



Et aldeles nydelig etasjefat, perfekt i høytiden.



Denne er også bare helt nydelig...



Kan fylles med det du vil... 

Da avslutter vi uka med denne historien,HÆRLIG!!


Bonden ringer sin sønn noen dager før julaften. - Jeg vil ikke ødelegge helgen for deg, men jeg må fortelle deg om at din mamma og jeg skal skilles.
45 års ulykke får være nok !
Hva prater du om pappa ? skriker sønnen i telefonen......

- Vi holder ikke ut med hverandre lengre, og jeg orker ikke å snakke om det. Ring din søster i Bergen og fortell det til henne. Panikkslagen ringer sønnen til sin søster, som eksploderer i telefonen.
-Aldri i livet om de skal skilles, sier hun. Jeg skal ta hånd om dette. Hun ringer omgående til faren, og sier bestemt: -dere skal ikke skilles. Gjør ingenting før vi kommer.
Pappaen legger på telefonen, og vender seg til kona med ordene: - det er i orden. De kommer hjem til jul - og de betaler reisen selv.





Her kan man jo hente noen tips, ønsker dere alle ei hærlig helg.

Hilsen oss på Bruktikken.





1 kommentar:

  1. Nydelig etasjefat! Regner med det fløy ut igjen. Hvis ikke, kan det demonteres?

    SvarSlett