mandag 21. november 2011

VI SLITER MED KOMMENTARFELTET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Snart skifter vi bloggleverandør eller skaffer ei hjemmeside om ikke det blir lettere å kommentere på innleggene!!
Vi prøver å svare dere når dere har kommentert til oss, men hver "#%&/%)? gang forsvinner vår kommentar.
Emblas-kanel prøvde å hjelpe oss sist vi plagdes. Hun ba oss ta vekk haka til "Forbli pålogget", når vi logger oss inn på bloggen. Da virket det. MEN nå virker det ikke. Og vi har gjort det samme!

HJELP!!!

Vi får håpe og tro at det er derfor vi får så få kommentarer på innleggene våre ;) *hint hint*

2 kommentarer:

  1. Jeg har funnet ut at det er blitt vanskeligere å legge inn kommentarer. Det jeg har funnet ut er at en må være innlogget på egen blogg før en kommenterer på andre, og så som dere skrev ta vekk haken for "forbli pålogget". Lykke til. :-)

    SvarSlett
  2. Jeg har flere gang ønsket å kommentere, men det er jo et dagsverk for å få logget inn. I alle fall via telefonen som jeg stort sett bruker til å surfe med. Vet flere som har bytta til blogg.no pga. for å få flere kommentarer. Det er jo ikke alle som er registrert bruker på en de sidene de krever en gang. Utrolig vanskelig spør du meg..

    SvarSlett